Toborzás

Munkatársak nagy létszámban való felvételét, legtöbbször az ügyfélszolgálat, call center, értékesítés területeken segítik a Captain kérdőívek, a Captain előszűrő és egyéb speciális tesztek.
Ezeknek az eszközöknek közös sajátossága, hogy a Captain fejlett technológiájának köszönhetően teljes mértékben az Ügyfél szervezet kultúrája, sajátosságai, és az adott feladatcsoportok, munkakörök kompetenciái szerint kerülnek kialakításra. A tesztek esetében pedig a tesztek a már bevált, sikeresen dolgozó munkatársak csoportjának bevonásával kerülnek validálásra.
Ezen eszközök differenciált alkalmazásával előválogathatóak a teljesen alkalmatlan, az átlagosan megfelelő és a legkiválóbb jelentkezők. Automatikusan és rugalmasan alkalmazható funkcióik révén pedig a jelentkezők értesítése is azonnal megoldható.
Ezáltal biztonságosan kiválthatóak a telefon- és/vagy első interjúk, nincs szükség nagy személyzetre, költséges adminisztrációra, postázásra és ráadásul jelentősen lerövidülhet a teljes folyamat.
Mivel a Captain eszközök integrálhatók bármely toborzási szoftverhez és/vagy vállalati adminisztrációs rendszerbe, gyorsan bevezethetőek és használatuk egyszerűen elsajátítható, ezért bármely szervezetnél jelentősen növelhetik a toborzás eredményességét, költséghatékonyságát.
Vállalati portálra integrálható megoldások segítségével hatékonyabbá tehető a nyitott jelentkezések kezelése, mivel csak azoknak a pályázóknak az adatai kerülnek be a rendszerbe, akik sikeresen megfelelnek a "kapu-teszt" kérdéseinek. A rendszer mind megjelenésben, mind tartalmilag teljes mértékben testre szabható. A kérdések és a válaszok értékelésének kialakítása az Ügyfél igényei szerint történik, és annak változtatását (ha később bármikor szükséges), adminisztrálását az Ügyfél szervezet munkatársai is elvégezhetik.
Igény esetén munkatársaink segítenek a teljes folyamat megtervezésben, az Ügyfél számára legoptimálisabb toborzási rendszer kialakításában.